Introduktion til Canvas

Har du en Facebook side til din forretning, har du måske endnu ikke hørt om Canvas på Facebook? Det er et super annonceformat til dig, der har din egen Facebook side til din virksomhed.

Ved brug af Canvas annonceformatet på Facebook har du mulighed for, at vise dine nuværende og potentielle kunder dine produkter og andre ting på en anderledes og ny måde.

Du kan tage dine produkter til helt nye højder, hvis du iagttager og bruger denne funktion i dine Facebook annoncer.

Se mere på canvas.facebook.com.

Ny måde at bruge Facebook på

I stedet for kun et fængende billede og et godt budskab i dine annoncer på Facebook, vil du med brugen af Canvas også kunne tilføje små videoklip og andet. På denne måde kan du give dine Facebook annoncer et helt nyt format og i højere grad vise dine kunder, hvilke produkter du har lige nu, hvilke der er i udvikling og meget andet.

Der er også muligheder for at zoome inde på forskellige produkter. Måske har du et billede med flere af dine produkter, men du gerne vil give et ekstra godt indblik i et af dine produkter.

Det har du nu muligheden for ved at benytte dig af zoom funktionen i Canvas og dermed give dine kunder et mere detaljeret og specifik billede af et produkt.

Ydermere er der mulighed for selv at lave en sammensætning af både billeder, videoer samt call-to-action knapper. Du behøver derfor ikke nødvendigvis længere, kun at benytte dig af et billede eller kun en video, når du fremadrettet skal annoncere på Facebook.

Forsøg dig hellere med en god sammensætning af alle mulighederne i Canvas, da du vil kunne fange dine kunder på en helt anden måde og ikke mindst i længere tid.

Facebook Canvas er i mindre grad oplagt til at pushe produkter med. Her er dynamisk retargeting med en karrusel mere egnet. Besøg Incover.dk for at se, hvordan sådan en ser ud i dit Facebook-feed.

Designet til mobil

Samtidig er Canvas bygget til at vise fotos lynhurtigt på både Android og iOS. Modulet loader dine ting helt op til 10 gange så hurtigt i Facebooks app, i forhold til hvis du benytter dig af din almindelige standard browser på din mobil.

Det er en væsentlig forskel og klart en forskel dine kunder også vil kunne mærke, da de ikke længere vil skulle sidde og vente på objekter, videoer eller billeder af dine produkter kommer frem på deres skærm.

En super smart måde, som klart er vejen frem, i forhold til at annoncere på Facebook, da det kan give dine kunder en helt anden integration med dig og dine produkter. Prøv det af og se om det også virker for dig og din virksomhed.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Paste your AdWords Remarketing code here