Derfor skal du bruge Facebook retargeting

De fleste besøgende, du får ind på din side, går hurtigt igen. Det betyder ikke nødvendigvis, at de ikke er interesserede i dit produkt, men der er så meget indhold på internettet i dag, at det som forbruger kan være svært at holde fokus på en side, og derfor ender rigtig mange besøgende med hurtigt at forsvinde fra din side igen, eller måske bare blive distraheret af noget andet, og derfor ender de med aldrig at købe noget fra dig.

Men der er en måde, hvor du kan sørge for, at du popper frem i deres bevidsthed igen, og den metode er Facebook retargeting.

Med Facebook retargeting kan du ramme de personer, der allerede har udvist interesse for dit produkt ved brug af cookies. Det betyder, at du kan lave annoncer rettet mod de personer, der allerede har besøgt din hjemmeside, og på den måde igen og igen poppe frem i deres bevidsthed, selvom de har lukket ned for din hjemmeside.

Det er en enormt givende måde at annoncere på, fordi du allerede er kendt af den person, der ser din annonce. Det betyder, at du har en større troværdighed for dem, og de vil genkende dit navn jo flere gange de ser det.

Du minder også personen om, at de måske var ved at købe fra dig, og det skaber mange resultater på din bundlinje, at du får fat i disse kunder, der af den ene eller anden grund fik lukket ned for din side.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *