Når det kommer til Facebook Retargeting, så er der ingen undskyldning for, at du ikke allerede er i gang med det. Selv hvis du ikke benytter Facebook reklamer til at promovere din virksomhed, så bør du stadigvæk opsætte en retargeting kampagne.
Det skyldes, at den kan finde ud af, at når folk har været inde på din hjemmeside eller webshop, så reklamerer du kun til dem. På den måde holder du fast i dem, som godt gider at høre fra dig.
En anden metode er selvfølgelig også, at du får dem signet på til dit nyhedsbrev eller din Facebook side. Men det ene udelukker ikke det andet, og der er ingen god undskyldning for ikke at reklamere på denne måde på Facebook.
Du kan læse vores guide til, hvordan du kommer i gang med det. Det tager dig ikke særlig lang tid, og du kan altid starte med et par annoncer, som du så kan måle, hvor godt de virker.
Alle virksomheder bør benytte denne mulighed, for du kan ligeså godt holde folk opdateret, når de allerede gerne vil høre fra dig. Der er en grund til, at de var inde på din hjemmeside i første omgang.
